OZNAM k aktuálnej epidemiologickej situácii

Ochrana pred korona vírusom Celimed OMRON Slovensko

Vzhľadom k aktuálnej situácii Covid 19 a s ňou spojených opatrení, pracuje aj naša prevádzka v obmedzenom režime. Vaše objednávky (nákup a servisné činnosti) sa napriek všetkému snažíme vybaviť štandardným spôsobom.
Od 1.10. je obmedzený osobný odber zakúpeného tovaru. Rovnako vám odporúčame pre odovzdanie prístroja do servisu zvážiť nutnosť osobnej návštevy a na doručenie prístroja použiť radšej poštu, alebo kuriérsku službu (naša adresa: Celimed s.r.o., Rybničná 36/H, 83106 Bratislava).

 

Opatrenia Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky:
Podľa § 48 ods. 4 písm. e) zákona č. 355/2007 Z. z. pre nakupujúcich (zákazníkov) a zamestnancov ÚVZ nariaďuje dodržiavanie nasledovných hygienických opatrení:
– vstup a pobyt v prevádzke (vo vonkajších aj vnútorných priestoroch) je umožnený osobám len s prekrytými hornými dýchacími cestami (napríklad rúško, šál, šatka, atď.),
– pri vchode do prevádzky prosím aplikujte dezinfekciu na ruky alebo si nasaďte jednorazové rukavice,
– zachovávajte odstupy osôb minimálne 2 m,
– počet zákazníkov v prevádzke v jednom okamihu nesmie prekročiť koncentráciu jeden zákazník na 15 m² predajnej plochy prevádzky.

 

Vždy nám záležalo na vašom zdraví a teraz sa staráme ešte viac.
·       Zaznamenali sme zvýšený záujem o naše produkty, najmä o inhalátory a tlakomery, za čo sme vám vďační.
·       Aby sme vedeli uspokojiť vaše požiadavky, pripravili sme niekoľko opatrení, ktorých cieľom je zvýšenie vašej a našej bezpečnosti.
·       Naďalej môžete naše produkty objednávať v našom oficiálnom eshope www.omronshop.sk.

Zdravie vás, ako našich zákazníkov je pre nás dôležité rovnako, ako zdravie našich zamestnancov, bez ktorých by sme nemohli v našej práci pokračovať. Preto sa aj spoločnosť Celimed rozhodla chrániť to najdôležitejšie. Ako?
·       Obmedzili sme sociálne kontakty – zamestnanci, ktorí môžu svoju prácu vykonávať z domu, pracujú na homeoffice.
·       V bežnom režime zásobujeme našich obchodných partnerov, eshopy, vybavujeme objednávky a funguje aj naše servisné stredisko.
·       Platby sú u náš možné prostredníctvom hotovosti, bezhotovostného bezkontaktného platobného terminálu na karty, online platobnou bránou ako aj bankovým prevodom
·       Informujeme našich zamestnancov, ako zabrániť šíreniu vírusu.
·       Zamestnancom, pracujúcim vo firme sme zriadili flexibilnú pracovnú dobu.
·       Zväčšili sme fyzický priestor medzi zamestnancami na pracovisku.
·       Zabezpečili sme ochranné rúška a rukavice, ktoré pomáhajú zabrániť kontaminácii pri balení vašich produktov. Každý jeden zamestnanec pred nástupom do práce musí podstúpiť bezkontaktné meranie telesnej teploty, aby sme mali istotu, že je v poriadku.
·       Zabezpečili sme dezinfekcie na umývanie rúk, telefónov, notebookov a všetkých zariadení potrebných pri našej práci.
·       Pri upratovaní firemných priestorov používame virucídne prostriedky

Ďakujeme vám za dôveru, ak potrebujete poradiť, alebo sa niečo spýtať, sme vám k dispozícii.

Produkt bol pridaný do košíka.

Prejsť do košíka a pristúpiť k objednávke Chcem nakúpiť ešte ďalší tovar

Prosím skontrolujte zadané údaje.

(vyplňte červeným orámované polia formulára)

Zatvoriť upozornenie

Obchodné podmienky

Pre Záväzné objednanie tovaru s povinnosťou platby, si prosím prečítajte a odsúhlaste Obchodné podmienky.

Zatvoriť upozornenie

newsletter

Pre zasielanie newslettra prosím potvrďte Súhlas so spracovaním osobných údajov.

Zatvoriť upozornenie

Pre zasielanie newslettra, prosím potvrďte súhlas so spracovaním osobných údajov.

Zatvoriť upozornenie
Vyhľadávanie